עו"ד הוצאה לפועל

אם אתם מחפשים ייצוג בתחום של הוצאה לפועל וכינוס נכסים, הגעתם למקום הנכון. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע כללי על הליכי הוצאה לפועל. בנוסף, תוכלו לעיין בתחומי ההתמחות הייחודיים של משרדנו: ייצוג זוכים וחייבים, מימוש משכונות, ועוד.

הוצאה לפועל – רקע כללי

הוצאה לפועל היא זרוע של מערכת המשפט, אשר תפקידה לאכוף את פסקי הדין ולוודא כי חובות מסוגים שונים ישולמו לנושים. במסגרת זו, ההוצאה לפועל מעקלת את נכסיו של החייב (נכסי נדל"ן, רכב, חשבונות בנק, חפצים, ועוד), ולמעשה מוכרת אותם על מנת לשלם חובות אלו. הנכסים נמכרים דרך כונס הנכסים. 

כינוס נכסים 

כונס נכסים הוא אדם בעל הכשרה מקצועית (עורך דין או רואה חשבון), אשר הוסמך ואושר על ידי הרשויות למכור את הנכסים של החייבים בהוצאה לפועל. תפקידו של כונס הנכסים הוא לבצע את המכירה בצורה היעילה ביותר: במהירות, ותוך שמירה מירבית על ערכו הגבוה של הנכס.

הוצאה לפועל וכינוס נכסים

מה חשוב לדעת לפני שפונים להוצאה לפועל?

חשוב לדעת כי התנהלות מול ההוצאה לפועל וכינוס נכסים כרוכה בהרבה מאוד ברוקרטיה ומשמעויות משפטיות, הן מבחינת החייב והן מבחינת הנושה. לכן, חשוב לדאוג לייצוג משפטי ברמה גבוה בכל שלב בתהליך.

תחומי ההתמחות של משרדנו

  • ייצוג זוכים וחייבים בהוצאה לפועל
  • ייצוג לקוחות בכינוס נכסים (מימוש נכסי מקרקעין ורכבים)
  • מימוש משכונות
  • גביית שיקים, שטרי חוב, פסקי דין, ערבויות ועוד.

משרד טל-שחר, צרפתי ושות' – מומחים בהוצאה לפועל וכינוס נכסים

אם אתם צריכים ייצוג בנושא גבייה או כל תחום אחר מול ההוצאה לפועל או כונס הנכסים, נשמח לעמוד לשירותכם. משרדנו ידאג להגן על הזכויות והאינטרסים שלכם, תוך שמירה על תהליך חלק ונקי ושקיפות מלאה. מאחורינו שנים רבות של ניסיון – המשרד מייצג בתחום כינוס הנכסים חברה ציבורית בעלת היקף עבודה גדול מאוד בתחום כינוס הנכסים והגבייה, ולקוחות רבים נוספים.

פנו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ והיכרות.

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן