עו"ד מסחרי

התמחות בתחום האזרחי מסחרי, ייצוג חברות ועסקים

מחפשים מידע על שירותים משפטיים לחברות מסחריות? בעמוד הבא נספק מידע כללי על התנהלות יעילה במסגרת תאגידית, וכן על השירותים שמציע משרד טל-שחר, צרפתי ושות'.

הצרכים המשפטיים של חברות מסחריות

כיום, חברות מסחריות עומדות בפני אתגרים משפטיים גדולים מאי פעם. על מנת לעמוד בכל החוקים והתקנות, ליצור התנהלות יומיומית שוטפת ויעילה, ולהמנע מסיבוכים ומקנסות מיותרים, יש צורך לעבוד בליווי צמוד של איש או אשת מקצוע. החל מכתיבת חוזים ייצוג בתחום דיני העבודה, ועד ליישוב סכסוכים, לכל צעד שתעשו יש משמעות גדולה – ולכן עדיף ללכת על בטוח. אנחנו במשרד טל-שחר, צרפתי ושות' נעמוד לשירותכם בכל שלב.

השירותים של משרד 

אנו במשרד טל-שחר, צרפתי ושות' מעניקות שירותים לחברות מסחריות ותאגידים. אלו הם תחומי ההתמחות המרכזיים שלנו. לפרטים ושירותים נוספים, ניתן לפנות אלינו באופן פרטני. 

  • עסקאות מסחריות – ייעוץ וניהול משפטי של עסקאות בכל סדר גודל, הסכמים, וכיוצא בזה. 
  • הסכמי מייסדים – תמיכה בשלבים הראשונים שלאחר הקמת חברה או מיזם, לרבות הסכמי מייסדים וכל המסמכים הנלווים.
  • הקמה ופירוק חברות
  • ליטיגציה מסחרית – עבודה כוללת בכל היבטי הליגיטציה המסחרית, כולל ניהול וניתוח תיקים, ועוד.
  • הסכמי העסקה ודיני עבודה. 
התמחות בתחום האזרחי מסחרי, ייצוג חברות ועסקים

כיצד לבחור עורך דין לחברה מסחרית?

בחירה של עורך דין מקצועי צריכה להיעשות על פי פרמטרים של כמות ניסיון, מוניטין חיובי והמלצות, מקצועיות וזמינות גבוהה. בנוסף, חשוב לבחור בעורך דין תקשורתי, אשר יוכל להנגיש ולהסביר לכם כהלכה ובשפה פשוטה את התרחישים המשפטיים בהם אתם הולכים להיתקל לאורך השנים. משרד עורכי הדין בו תבחרו ילווה אתכם לאורך זמן – ולכן כדאי לשקול את הבחירה בכובד ראש.

לבחור באיכות – טל-שחר, צרפתי ושות'

משרדנו מתמחה במתן שירותים לכל סוגי החברות המסחריות. בראש המשרד עומדות עו"ד איילת טל-שחר, חברה בלשכת עורכי הדין בישראל ב-15 השנים האחרונות, ועו"ד מיכל צרפתי, אשר הינה חברה בלשכת עורכי הדין כ-18 שנים. הניסיון הרב שברשותנו משמש אותנו כדי להעניק לכל לקוח שירות אישי וצמוד מא' ועד ת', תוך הקפדה על מקצועיות בלתי מתפשרת ושקיפות מלאה. צרו איתנו קשר עכשיו לקביעת פגישת היכרות.

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן