עו"ד צוואות וירושות

משרד טל-שחר, צרפתי ושות' מציע מגוון רחב של שירותים בתחום המשפחה והירושה: הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים, הסכמי חלוקת עיזבון, הסכמים בתוך המשפחה, ועוד. כאן תוכלו למצוא מידע כללי על הסכמים אלו, וכן פירוט של השירותים המוצעים במשרדנו.

ניהול עזבון, צוואות וירושות, יפוי כוח מתמשך ועוד

הסכמים בין קרובי משפחה או אנשים קרובים, הם מסמכים משמעותיים וחשובים. הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים, הסכמי חלוקת עיזבון וכן הסכמים בתוך המשפחה, יכולים כולם להעניק לפרט ביטחון גבוה יותר בכל הנוגע לעתידו הכלכלי. 

בנוסף, עריכת הסכמים מעין אלו בצורה נכונה ומקצועית יכולה למנוע מחלוקות וסכסוכים עתידיים, ולשמור על יחסים טובים בין כל הגורמים המעורבים, וכן יכולה להוות תכנון מס נכון וכדאי לכלל הנוגעים בדבר.

ניהול עזבון, צוואות וירושות, יפוי כוח מתמשך

יתרונות נוספים של עריכת הסכמים 

עריכת הסכמים משפחתיים, זוגיים והסכמים אשר נוגעים לירושה ועיזבון, יכולים להקל על המשפחה בשעת משבר. הם מפחיתים את הצורך בהתמודדות עם נושאים כלכליים בעיתות של מצוקה נפשית, ומספקים הגנה כלכלית במקרה של פרידה או פטירה.

משרד טל-שחר, צרפתי ושות' מציע שירות ליווי ועריכת הסכמים מכל הסוגים. הנה כמה דוגמאות לתחומי ההתמחות שלנו:

  • הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים – עבור זוגות אשר מעוניינים לעגן את דרכם המשותפת, משרדנו מציע שירות של כתיבת הסכמים אלו.עריכת ההסכם ומתן תוקף חוקי אותם הסכמים בערכאות השונות.
  • הסכמי חלוקת עיזבון – במקרה של פטירה, הסכמי חלוקת עזבון מאפשרים לסטות במידת הצורך מן הצוואה שהשאיר המנוח. משרדנו מציע שירות זה ללקוחותיו. 
  • הסכמים בתוך המשפחה – קיימים סוגים רבים של הסכמים בתוך המשפחה, אשר חלקם תקפים רק במידה שאושרו ונחתמו בפני בית המשפט. משרדנו מציע ליווי בעריכת הסכמים אלו, על מנת לתת את הגושפנקא כי הם תקפים מבחינה חוקית.
  • עריכת צוואות.
  • עריכה והפקדת ייפוי כוח מתמשך.
  • הוצאת צווי ירושה וצווי קיום צוואה.
  • ניהול עיבונות.

למה כדאי לבחור בטל-שחר, צרפתי ושות'

מתוך הניסיון הרב של משרדנו בעריכת הסכמים, אנחנו פועלות מתוך ההבנה שלכל משפחה או זוג יש צרכים ייחודיים. השירותים שלנו ניתנים בהתאמה אישית מלאה, תוך ליווי צמוד עד לשביעות הרצון של הלקוחות. בין אם אתם מעוניינים בהסכמי ממון והסכמי חיים משותפים, הסכמי חלוקת עיזבון או הסכמים בתוך המשפחה מכל סוג – אנחנו כאן עבורכם. צרו איתנו קשר כעת.

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן