עו"ד לענייני הגיל השלישי

אנו במשרד טל-שחר, צרפתי ושות' מספקות מענה מקיף עבור תכנון הגיל השלישי.

צוואות וירושות

החוקים הנוגעים לצוואות וירושות במדינת ישראל הינם נוקשים, ולעיתים גם מורכבים. בין אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם מעוניינים לכתוב צוואה, או נמצאים במחלוקת עם קרובי משפחה לגבי אופן ההוצאה אל הפועל של צוואה קיימת וחלוקת ירושה, ליווי מקצועי יכול להפוך את הדברים להרבה יותר פשוטים ולמנוע אי נעימויות עתידיות.

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך אשר מאפשר לאדם לבחור מי יהיה מיופה הכוח שלו ומי יטפל בענייניו במקרה של הידרדרות בריאותית וחוסר יכולת לקבל החלטות באופן עצמאי. 

האם כל אחד יכול לערוך ייפויי כוח מתמשך?

לא בדיוק. ייפוי כוח מתמשך חייב להיערך על ידי עורך דין מקצועי, אשר הוכשר לכך מטעם האפוטרופוס הכללי. בגלל הרגישות הגבוהה של הנושא, והחשיבות המכרעת שלו, חשוב לערוך את התהליך יחד עם עו"ד שאתם סומכים עליו\ה  במאה אחוז ובעל ניסיון והכשרה מתאימה.

תכנון הגיל השלישי

מי צריך להיעזר בעו"ד לענייני ירושות וייפויי כוח?

כמעט אין אדם שלא יצטרך להתמודד בשלב כזה או אחר עם הדרדרות בריאותית, פטירה של קרוב משפחה, ומקרים מצערים נוספים. לכן, ההתייעצות עם עו"ד לענייני צוואות וירושות היא חשובה עבור כל אחד ואחת – מוטב שעה אחת קודם.

שירותי משרד טל-שחר, צרפתי ושות'

המשרד עוסק בייצוג וליווי לקוחותיו בעריכת ייפוי כוח מתמשך, והפקדתו באפוטרופוס הכללי. כמו כן, אנו עוסקות בכל ההיבטים של עריכת צוואות וירושות. 

עורכות הדין מיכל צרפתי ואיילת טל-שחר, העומדות בראש המשרד, הן בעלות רישיון מטעם משרד המשפטים לערוך ייפוי כוח מתמשך ולסייע ללקוחות בתכנון העתיד, העברה בין דורית, והגיל השלישי. צרו קשר עוד היום בטלפון או באתר לקביעת פגישה אישית.

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן