עורך דין מקרקעין

זקוקים לשירותי עורך דין מקרקעין? בעמוד הבא נסביר לכם על ההתמחות של משרדנו בכל ענף הנדל"ן והבינוי, כולל התחדשות עירונית, פינוי בינוי, תמ"א 38,  לרבות שירותים נלווים וסל השירותים המוצע. 

עו"ד לענייני נדל"ן בתמא 38 והתחדשות עירונית

בחירה של עורך דין מקרקעין צריכה להיעשות על פי מדדים של מקצועיות, ניסיון ותחומי התמחות רלוונטיים. אנו במשרד טל-שחר, צרפתי ושות' מתמחים בין היתר בליווי וייצוג בפרוייקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית.

התחדשות עירונית

"התחדשות עירונית" הוא מושג גג אשר כולל תחתיו מגוון רחב של פרוייקטים, אשר מטרתם היא לחדש את המבנים והתשתיות העירוניות. התחדשות עירונית נתמכת באופן נרחב על ידי הרשויות, מה שהופך אותה להזדמנות פז עבור משקיעים רבים. באמצעות עבודה עם עורך דין מקרקעין מומחה, ניתן להפוך פרוייקטים מסוג זה ליעילים ומניבים הן לדיירים והן ליזם כאחד.

עו"ד לענייני נדל"ן

תמ"א 38

תמ"א 38 היא תכנית כלל ארצית, אשר מטרתה היא לעודד בעלי בתים ובניינים לשפץ ולחזק את הנכסים שבבעלותם כנגד רעידות אדמה. זאת באמצעות הענקת "בונוסים" כלכליים, אשר הופכים את השיפוץ לכדאי במיוחד. כדי להפיק את המיטב מן ההטבות הרבות שמעניקה תכנית תמ"א 38, יש צורך בליווי צמוד של עורך דין מקרקעין בעל ניסיון בייצוג בפרויקטים מורכבים מסוג זה על כלל האספקטים השונים הכרוכים בכך בכלל לה מיסוי, תכנון, ייצוג אל מול הרשויות השונות, מו"מ מסחרי, ליווי במכירת הדירות בפרויקט ותיקון צו הבית המשותף.

השירותים של משרד טל-שחר, צרפתי ושות'

המשרד מלווה מזה שנים פרוייקטים בתחום ההתחדשות העירונית, תמ"א 38, ועוד. למשרד ניסיון של שנים רבות בתחום ההתחדשות העירונית בכל האספקטים. 

בתור עורכת דין מקרקעין, אנו מתמחות בייצוג של דיירים ויזמים, לרבות ליווי אישי וקשוב לאורך השנים. אנו נהיה לצדכם עד גמר ביצוע הפרויקט, רישום בית משותף וסיום רשמי של הפרוייקט.

למה לבחור דווקא בנו?

בראש המשרד עומדות עו"ד איילת טל-שחר ועו"ד מיכל צרפתי, שתיהן נוטריוניות בעלות הכשרה נרחבת וניסיון רב בתחומי הנדל"ן, מקרקעין יפויי כוח, צוואות, גישור, דיני חברות ועבודה, ועוד. המשרד מבטיח לכל לקוח את השירות הטוב ביותר, אשר ניתן תוך שמירה על מקצועיות בלתי מתפשרת ושקיפות מלאה. פנו אלינו עוד היום – נשמח לעמוד לשירותכם. 

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן